Fredag och super varmt!

             
    


Soliga halsningar fran oss!! 
 Igar va de shopping for hela slanten :) tog oss en taxi in till Hua hin och brande LITE pengar men hade mycket med oss tillbaka :D klader, kosmetika, matta magar och en labbig Tuk-tuk fard hem!! Usch, aldrig mer tuk-tuk i 2mil!! Fy fasen! Fort gick de!  Vi hittade oss en bowlinghall inne i hua hin som vi tankte lira lite i nagon dag ;)
Glomde beratta att Jorgen har vagat pa sig att ga till frisoren och fixat frillan :) De blev faktiskt bra, lite ojamt har och dar men de va billigt :P

Denna dag har vi tillbringat i solstolen vid poolen och stekt oss! Harligt ska du veta!! jorgen har haft lite otur och brannt sonder sina stackars fotter och jag har fatt en vit bikini.. Hehe, sa kan de ga isolen med for lite solcreme och da anvander vi hog, 20-30 factor. vi fick lov att svalka oss med lite gott gott fran poolbaren, Jorgen fick ner en kanon god frukt shake och jag fick hinka i mig en kokos shake ur en kokosnot aven denna god men inte lika som Jorgens. Senare blev det lunch pa stranden, Thaimat sa klart. jorgen fick en favorit har om dagen och tog samma idag men det maste ha vart en annan kock i dag for han tyckte det va ganska mycket mer fart pa den idag an den andra (han svettades, pep och snorade for fulla muggar) hehe.. Men han at allt glatt upp :)

Nu ska det bli en god middag pa beachen, hora hur vagorna fran havet rullar in och hur syrsorna spelar i morkret.. Detta ar livet!!

Tack och hej, hors en annandag! Skot om er till dess, de ska da vi gora iaf:D


Mamma, Jorgen RAKADE tyvarr glomma sina jogging skor hemma sa ingen jogging som han har skrytit med ;) Hehe..


Familjen Bud\Backlund vi ses snart ni ar mycket valkomna och dela solen med oss :)


Johanna, vi tankte pa dig en stund idag nar vi lag och pressade. Men tyvarr blev det inte manga tankar efter som att det ar sa faaaasligt varmt!! X D

Kommentarer
Postat av: Malin

LÄNGTAR!

2008-12-12 @ 15:24:41
Postat av: Sofia

okej, men vart är alla era utflykter som ni skröt om då att ni skulle göra?:P Ni är då lika usla som v1;)

2008-12-12 @ 17:42:42
Postat av: mammis

jätte kul att höra från er!! Tråkigt för dej jörgen.. det där med jogging skorna, flipp flopp blir ngt jobbigt, du har nog mkt annat att skryta med, alla upplevelser och alla intryck. KRAM.

2008-12-12 @ 19:34:10
Postat av: Johanna

men Helén sluta asså jag dör snart! Jag vill nog inte se er när ni kommer hem, för ni kommer vara så fasligt bruna! hahah, men jag kan bara rapportera att era blommor mår bra, jag har varit och vattnat dom idag:)

jag måste också skriva att jaqg tkr att jag o jörgen är ganska modiga som vågar klippa oss i Thaíland! haha ;D

hälsa alla thailändare och sture i struten om ni ser han! :D puss o kram

2008-12-12 @ 20:16:02
Postat av: linnea

hej hej jag vill också komma dit

2008-12-13 @ 18:48:57
Postat av: linnea

hej hej jag vill också komma dit

2008-12-13 @ 18:49:58
Postat av: suss

tjena tjena... ja du ja är riktigt avundsjuk på er=) men de är ju rätt gött me snö å och att åka skoter=) du får ta å komma upp nån helg sen..=) va längesen nu=/ ha de gött!!kramar

2008-12-14 @ 21:21:18
Postat av: Helen och Jorgen (svar till Sofia)

Vi har varit pa tva an sa lange :P Vi va juh tvugna for att finna din juleklapp.. :)

Kram kram fran tva pepparkakor

2008-12-15 @ 12:10:23
Postat av: Helen och Jorgen (svar till Linnea)

Du ar hjartligt valkommen hit till solen :D

Puss och kram

2008-12-15 @ 12:11:54
Postat av: Helen och Jorgen (svar till Suss)

Hehe, ak din sno skoter du, har har vi vatten skotrar och vagor att glida pa med var tjusiga luftmadrass ;)

Kram kram

2008-12-15 @ 12:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0