Oj oj oj..

Då så, allt packat och klart.. Hoppas jag iaf ;) har säkert glömt något.. Hehe..

I morgon börjar vår resa med paus i Avesta, hos svåger med familj för att vila och slippa åka hela vägen på måndag.
det blir ett stopp på kupolen för att leta vinter skor, har sökt igenom hela Mora efter ett par varma samt snygga vinter skor men är nästen till omöjligt iaf om man önskar ett rimligt pris..

Resfeber har iaf börjat krypa på, men de värsta släpper nog när vi checkat in på Arlanda och fått lyfta från marken..
Åååh de är helt ofattbart att de äntligen blir av!! En sån väntan de har vart de senaste veckorn!!!! Vi får iaf landa i Bankok! Härligt!! Hade inte gärna skumpat på en buss X antal timmar från Phuket till Cha-am efter en lång och skön flyg resa..
Så de blir kanon skönt att slippa de!

Önskar att den fina vita snön som kommit ner på vår mark idag och de senaste dagarna får ligga kvar tills vi kommer hem! Skulle vart så kul med en vit jul :)
Ni får gärna uppdatera mig om vädret under tiden då vi är på andra sidan jordklotet :P

Nej nu lär jag fixa de sista inför trippen!
Jag hör av mig så fort jag kommer i kontakt med en dator nere i värmen :)

Ha de fint så länge och kommentera gärna mina kuliga inlägg..

Puss och kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Mona

Klart jag ska hålla dig uppdaterad om värdet här hemma. Om hur mycket snö och hur vitt och fint de är här hemma...Hehe. Är ju inte just nö avundsjuk på er heller, hade hellre suttit i värmen med en paraplydrink. Faaan vad skoj vi skulle ha haft de;)

Älskar dig systra mi. Take care...

Puss puss

2008-12-08 @ 21:30:03
URL: http://monagustafsson.blogg.se/
Postat av: Niclas Backlund

5 dar kvar, sen kommer vi efter. Här är det -10 grader och gråkallt. Snorkling låter härligt, likaså ett dopp i poolen. Ha det gott så syns vi snart. =)

2008-12-10 @ 10:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0